Friday, 27 May 2011

Rasa

  • adakah kau rasa apa yang aku rasa?
  • pernahkah kau rasa apa yang aku rasa?
  • sudahkah kau rasa apa yang kau rasa?
  • bilakah kau rasa apa yang aku rasa?
  • rasa-rasanya kau tak pernah rasa apa yang aku rasa.
hehe....rasa? cube korang tny diri korang.. pernah tak x korang rasa ape yang orang yang di sekeliling korang rasa?
haha..korang rasa ape eh? err...pe ntah aku rasa skng... happy mood~~ LALALALALALA~  XD

terbit mentari aku rasa nyaman
surut pagi dah tengah hari
mentari pacak di langit aku rasa hangat
rasa hangat tengah hari smpai ke petang
hujung petang aku rasa malas
turun matahari timbul le bulan ngn bintang
nyaman malam aku rasa bosan
rasa bosan bile bace entri nih.. 
saja2 nak post sebab rasa bosan
korang mesti rasa x pueh hati bace entri nih
sebab entri ni hanya fokus pada rasa
hahahhahaha... korang ni jgn plak rasa hati
entri ni mmg tajuk RASA...LOLx

aku rasa terganggu ngn lagu blog aku.. hahaha..asik dok ulang lagu sama....
sapa rasa aku ptot buang lagu ni? or tuka lagu?
sebab aku rasa...pengunjung blog ni pn rasa tertekan..lagu sama duk ulang salu...
hahaha
....tp mmg nak bg korang rasa ape yg aku rasa.. hahaha.. 
eeee...teruknya blog ni...sesetengah pngunjung mmg akan rasa camtuh.. (aku rasa lah...) 

rasa- rasa nya perlu aku bg blog ni lg cantik? hahaha....rasa jeles plak tgk blog2 member sume cantik..
adoi..ni yang rasa cam x nak sambung blog dah.. hahahah...tp aku rasa x ptot plak..nnt terbakor lak peminat2 aku.., ahaha (rasa cam artis lak.. hehehe)

aku rasa ngantuk.. tp x rasa cam nak tido lagi. adehh.. mate da kuyu,,, rasa nya ade yg mate merah jap g..

hey sembang rasa pn leh mepek pnjang nii... huh!..x memberi manfaat.. aku rasa cam tuh.. korang lagi lah.. mesti rasa yg bukan2 gak.. hahaha...kan2?

Rasa sayang hey, rasa sayang2 hey~~
hey lihat awek jauh rasa sayang2 hey~~

Buah cempedak diluar pagar, err.. 
amik galah tolong jolokkan..
saya budak baru belajar...
ampa rasa salah tolong tunjukkan...
rasa gila!!
:::::::::RASA RASA RASA RASA :::::::::

8 komen:

Riez Razali said...

brape byk rasa da~

Wawa Zolkepli said...

rasa cam nak bagi fie rasa penampar jepon.
hahaha.

Sean said...

riez: hahaha...rasa2 ikan
wawa: hehe..meh! nak.. haha.. rasa hiyyahhh!

zaharatun jannah said...

aku rasa tention..

jaja8_88 said...

ape ni?rase ape?tak paham

Sean said...

nana: hahaha....cool2...g mnum teh ais...
jaja: heh..rasa x paham? paham2 la...ade meaning nih

haniekunie said...

ak rase kau kene bubuh playlist la.. bukan satu lagu je

tak sangke otak kau sengal camnih

Sean said...

hahahaa....xreti nak buat playlist!!

Post a Comment